Thursday, April 27, 2006

Paris nästa!

0-0 i två matcher av 2 möjliga. Låter tråkigt och det var till viss del också, men då syftar jag inte till Barca utan om matchen mellan Malmö och Kalmar. Jag tippade 0-0 och så blev det också, sen om den var så tråkig som jag siade om är svårt att bedöma då jag lyssnade på webradio och det rådde en viss partsikhet i detta referat. Ett exempel var när Afonso blixtrade till i andra halvlek, den ena kommenatorn (Allvar hette han för övrigt) sa då följande: "Ja, det är detta som jag har befarat..." Hmmm... Kontentan av matchen igår är att Malmö saknar matchvinnare, vi har EN och det räcker inte!

När det gäller Barca så är det helt fantastiskt att laget är i final. Jag har under dagen försökt få tag på biljetter men det är stört omöjligt om man inte vill lägga ut en förmögenhet och som kommunalanställd är inte detta möjligt.

Jag ska göra allt för att vara på plats den 17 maj, men först och främst är det 2 segrar som gäller i ligan för att säkra seriesegern. FORZA BARCA!!!

No comments: