Wednesday, April 26, 2006

Bra timing!

Ikväll är det två matcher av stor vikt, den ena utspelar sig på Fredriksskans med avspark kl. 19 och den andra utspelar sig på Camp Nou med avspark kl. 20.45. Detta är ju en utmärkt planering, när den ena matchen slutar, tar den andra vid... Kan det bli bättre?

Jo det hade kunnat vara bättre om inte Kalmar hade stått för motståndet i den ena matchen. Kalmar- MFF, hmmmm.... Svår match, ett Kalmar som har inlett svagt mot Malmö som inte alls har imponerat i inledningen. Jag tror på 0-0 och riktigt jävla usel underhållning. Det är bara att inse att årets allsvenska inte alls har imponerat, vissa skyller på planerna, andra skyller på Royal League och jag skyller på INGET! Allsvenskan är inte ett skit bättre än den visat.

Däremot ser jag framemot Barca-Milan, detta kan bli hur roligt som helst. Arsenal är redan i final och jag ser gärna att de blaugrana sträcker sina händer mot skyarna vid sisådär 22.35. Jag tror på 3-1 till Barca och skönspel.

Fuck norrrmännen, den 17 maj är det Paris som rockar fetast!!!

3 comments:

Ola said...

Än en gång tippade jag rätt resultat för MFF, tippade dock fel på Barca men vem fan bryr sig??? Paris nästa!!!

Fredrik Jarl said...

Malmö är riktigt dåligt just nu. Om inte Skoog blir frisk snart så får man se till att köpa in en spelare som kan fylla hans roll. Vi behöver ha någon som kan hålla i bollen i anfallet så att vi kan flytta upp laget.
Matchen i går var så dålig att jag somnade till den då jag lyssnade på radio. Har i och för sig till viss del också att göra med att jag gick upp lite tidigt i går.

Ola said...

Jag ägnade min kväll åt att lyssna på webradion, så jävla dåligt. Jag håller med dig Fredrik, Malmö är riktigt dåliga just nu. Vi har för få matchvinnare, allt hopp sätts till Afonso och det håller inte!