Wednesday, April 12, 2006

1-2

Årets första vinst är avklarad, det är alltid skönt att få det överstökad. Hade tyvärr inte möjligheten att se matchen men följde den på radio. Har uppmärksammat att man kan följa en hel match via internet, utvecklingen går verkligen framåt. Problemet med såna sändningar (märkte jag) är att man sätter dit vilket spånhuvud som helst, i detta fall en riktig ÖIS-supporter alternativt en-hata-MFF-reporter. Det bästa var när Malmö-klacken skrek "Ut med packet" och reportern kommenterade med att "det där var ju sympatiskt...".

Jag vill också påpeka att jag hade rätt laguppställning och rätt resultat. På måndag tar vi tre nya poäng mot Hammarby. Vi ses väl på Stadion?

Till sist vill jag påminna alla att Aftonbladet har dragit igång en ny omgång av drömelvan och i år ska Johan och Fredrik få det svårt. Mitt lag är i stort sett oslagbart, är riktigt nöjd med mitt lag.

1 comment:

Ola said...

Jag har för mig att jag inte hade möjlighet att fullfölja min drömelva som jag ville, men i år blir jag farlig...