Sunday, February 26, 2006

Höilands vara eller icke vara

Jon-Inge Höiland skrev på för Kaiserslautern tidigare i år, i kontraktet stod det att han skulle gå tillbaka till MFF om Kaiserslautern ramlade ur Bundesliga. När Höiland skrev på för Kaiserslautern så låg laget på nedflyttningsplats, nu har laget tagit sig uppåt i tabellen och vinsten mot Mainz igår (2-0) gör att Kaiseslautern är uppe på fastare mark och därmed verkar det som Höiland är förlorad för MFF.

Barca vann igår igen, underbart! Men denna dagen kryddades dock av OS-guld i hockey, helt makalöst bra! Sverige är ett fantastiskt idrottsland!!!

Den 26 mars åker jag till Mallorca och den 2 april ska jag ta mig in till Palma för att se Mallorca-Espanyol, min första La Liga-match. Ser verkligen framemot härlig inramning och lagom uppvärmning till den allsvenska premiären.

1 comment:

Ola said...

Jag tycker inte att det är lönt med recensioner när MFF möter blåbärslag och inte heller är det nödvändigt att recensera förluster...