Tuesday, May 20, 2008

Ryktet går...

...att MFF är ute efter Pontus Farnerud och/eller Tobias Grahn. Ja ni läste rätt, Tobias Grahn har gått ut i Kvällsposten och flirtat med MFF. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, hoppas på Farnerud men är rädd att vi redan har en sådan spelartyp. Tobias Grahn är bara en pajas och egoist absolut ingen karaktärspelare som jag vill ha.

Hörde att TFF var ute efter Pode som har fått nöta bänk det senaste halvåret. Tror inte TFF har råd med Pode, men det skulle vara en intressant värvning. Jag snackade faktiskt med TFFs sportchef Lasse Larsson idag i ett annat ärende, får nog ringa och tipsa honom om Tobias Grahn...

Barca ska storstäda och Laporta går ut och dissar Dinho offentligt, lite sådär.

Har böejat samla på fotbollskort, känner mig som 8 år igen. Men sjukt kul är det. Har ännu ej lyckats få några dubletter.

Nu är outfiten till marathonet inhandlad, kör på Craft...

2 comments:

Anonymous said...

Craft är saft

Ola said...

oki...