Sunday, March 02, 2008

Två veckors uppehåll

För ca 2 veckor sedan opererade jag mitt vänstra knä för andra gången, de tog bort en bit av menisken och jag fick se hela ingreppet på en TV-skärm. Jävligt mäktigt och sjukt coolt, rekommenderar alla som ska göra ett titt-hål att vara vaken. Idag gjorde jag i alla fall min första löpträning efter skadan, det är ganska sjukt vad läkare kan fixa och dona. Jag är imponerad!!!

Barca förlorade igår mot Athletic, 4-2. Samtidigt vann äckel-Real med 3-2, deras jävla tur börjar väl komma tillbaka. Nu skiljer det 5 poäng igen, så himla frustrerande...

Kan läsa på hoodies blogg att Barca fick 1-1 på Mestalla i cupen, det var väl ändå på Camp Nou matchen spelades i onsdags. Dålig koll???

I MFF händer det inte så mycket, match i USA ikväll mot Palm Springs eller nåt. Väntar på att nyförvärvet ska presenteras i nästa vecka....

Jag fick Stig Nilssons hederspris av min klubb Västra Ingelstad, det finaste priset man kan få i klubben fick jag efter 1,5 år i klubben. Jag blev både stolt och rörd, jag kanske sätter mer spår än vad jag tror. Västra Ingelstad är i alla fall en klubb med grym gemenskap och jag har varit välkomnad sedan den första gången jag gick in genom dörren. Kan bara konstatera att det är stor skillnad från min förra klubb Bjärnum som jag spelade i dryga 10 år och som jag alltid ställde upp för, det hände tom att jag åkte från Malmö för att spela B-lagsmatch (det fanns personer som bodde granne med Bjärnums IP som sket i att spela) eller stod i lottstånd på karnevalen, men jag fick aldrig ett enda fucking uppmuntrande, så jävla illa att jag hade skämts om jag hade varit den klubben... Blir trött på amatörer!!!

Slut för denna gången...

No comments: