Monday, March 17, 2008

Jävla väder

Skulle ut och träna ikväll men detta jävla väder gör att jag missar ett träningstillfälle, det störiga är att jag antagligen inte kan ut imorgon heller p.g.a. annat på schemat. Kanske kan hinna med någon runda på något löpband någonstans i Trelleborg...

Barca spelar 2-2 mot Almeria och bägge målen uppstår på identiska hörnor, fy fan vad dåligt.

På tal om Marathonet så tycker jag att flåset börjar komma, men det jag oroar mig för är att jag ska vara ute så jävla långe. Satsar på 4,5 timmar, det är låååååååååååååååååååång tid....

Hoodie anmärkte på mig när jag inte skrev så ofta, man ska inte kasta sten...

Skulle kollat på lägenhet igår, men den var såld innan visning. Sjukt!!!

Min chef ska också springa marathon, tre veckor innan mig... Störigt...

No comments: