Saturday, March 15, 2008

Kryss idag

Hade tänkt åka ut till Rosengård och kolla på MFF idag, men min favoritbutik Svensson hindrade mig. Denna butik är inte stor men jag kan vandra i denna lilla butik i över en timme utan problem. Var ligger mina prioriteringar nuförtiden???

MFF spelade i alla fall oavgjort mot Lyn som slutade 20 poäng efter Brann i förra årets Tippeliga, imponerande? Inte alls... Bäst på plan skulle enligt rapporter varit Jeffrey Aubynn, jag gillar honom, cool, kaxig och bra vänster fot. Glädjande att Skoog gör mål, men ingen som MFF kommer kunna lite på.

MFF saknar mycket i år, jag tror på högst en femteplats... Men jag tycker vi saknar styrka i år vilket jag trott att vi haft andra år och därför kanske det kan gå bra i år. Jag saknar dock fortfarande karaktärspelare... Intressant att Dixon är petad och han kommer inte spela till premiären utan det blir Gabriel och AA. Dixon försvinner till sommaren? På tal om Dixon, gillar Hans Grens uttalande om att han tyckte att Dixon var tvungen att lära sig spela upp bollen och inte tjonga upp bollen, precis vad jag tycker. Det bevisar att både jag och Hans Gren förstår oss på fotboll...

Barca slarvar och är långt efter äckel-Real, Schalke i kvarten, kan bli bra.

Träningen går bra, ute och springer 3 gånger i veckan och fotboll 2 gånger. Dessutom har jag börjat min diet denna vecka. 82 kg i slutet av mars.

Vi hörs och ses!

No comments: