Sunday, March 23, 2008

Ny brasse?

Idag provtränar en 25-årig brasilianare med MFF på Kulladals IP, han finns med i truppen mot Häcken som spelas imorgon. Den matchen är lite rumphuggen då 3 ordinarie spelare fattas p.g.a landslagsspel. Troligtvis kommer Safari att kallas in eftersom Edman skadade sitt knä i PL igår, avgörs imorgon och då är vi som sagt ännu en man kort.

Den nya brassen är tänkt som en back-up för Ofere, bara det får mig att tveka. Ofere var inte ens i närheten av att vara ordinarie i fjol och nu ska vi köpa in en back-up för honom, hmmmmm....

Barca ute ur cupen, fick ett mess av min käre vän Hoodie som konstaterade att Narca måste sälja Zambrotta, jag håller med... Ingen italienare har gjort succé i Barca, så det är inte lönt att värva från det jävla landet....

Drömelvan har startat upp, 5 april sista datum för att välja sitt lag. Jag låg ju topp 50 inför sista rundan i fjol, men hamnade runt 200, väldigt bra ändå...

Var ute och sprang 17 km idag, känns i kroppen men det är en skön känsla. Drygt 2 månader kvar och jag är i stort behov av en kiropraktiker... Är det någon som vill springa Köpenhamns marathon så kan jag fixa en plats.

Till slut vill jag hälsa nya läsare välkomna;-)!!!

1 comment:

Anonymous said...

Tack:-)
Men du marathonbiljetten är ombokad...och därmed ej längre tillgänglig.