Wednesday, August 15, 2007

MFF i hetluften

Det kommer smälla kring MFF och en viss spelare i MFF i media under dagen, denna smäll är inte helt oväntad och bygger på vad jag tidigare har skrivit om vissa oprofessionella spelare. Händelsen som säkerligen kommer förstoras upp i media inträffade på tisdagsklubben i natt, poliser och vakter var inblandade. Vi får se hur stort media gör detta, men jag hoppas att de gör något rejält av det. Det är inget annat än en fet skandal...

Concha uttagen efter en Bundesliga-match, så jävla typsikt Lagerbäck. Så fort någon blir proffs så är man direkt med i landslaget. Frågan är om Concha är så mycket bättre av två månaders försäsong i Bochum än han var i Djurgården. Skärpning Lagerbäck...

Såg ni Holmén igår, shit vad han blev uppsnurrad. Synd om killen... Måste varit helt yr... Gårdagens match visar hur stor respekt svenska lag har för europeiska topplag, vägrar inse att Allsvenska lag är så dåliga som Elfsborg var igår....

5 comments:

Red... said...

Ola, min vän...Du får nog inse att det är så jävla illa som det såg ut igår...Tror inte att något annat allsvenskt lag gjort det bättre än Elfsborg. Håller med om att dom slarvade onödigt mycket, men dom var helt klart tagna av stundens allvar. Och vem kan klandra dom...? Jag är besviken på Anders Svensson, han har varit med om stormatcher förr och borde tagit tag i taktpinnen. och vi borde utnyttja fysiken bättre, det small ju knappt någon gång alls...Men som sagt, allsvenskan är inte bättre än så....

Anonymous said...

Men det var riktigt illa...

Per said...

Tycker att Elfsborg var lika bra som mitt kära Rams var mot City ikväll...

Red... said...

Ha ha, nåja....Elfsborg mötte ju trots allt ett RIKTIGT fotbollslag, Man City möte ett...inte fullt så riktigt fotbollslag...;)

Per said...

Jag tycker att red... är en golle!