Wednesday, August 15, 2007

Junior i blåsväder, igen...

Det har surrats en del om Junior och hans sena utekvällar den senaste tiden, i natt var han på Swing in (tisdagsklubben) och festade med Gabriel när ett 20-tal gangsters attackerade honom. Enligt forum och annat folk ska detta inte vara MFF-sympatisörer utan bara ett gäng bråksugna snubbar. Detta ursäktar dock inte Junior och hans trotjänare Gabriel för att vara ute till kl. 3 på natten, alla MFF-spelare ska vara ambassadörer och goda förebilder. Även om det inte var träning idag kan han syssla med supandet (han var inte nykter i natt) till efter säsongen. SKÄRPNING!!!

5 comments:

Per said...

Vad är det som händer egentligen med mitt kära Malmö??? Jag ger snart upp allt.

Det var svårt att känna glädje efter segern senast, snarare kände man bara en lättnad.

En vinst till och man skulle nästan kunna kalla det en trend ;)

Red... said...

Kanske dags att ändra i rubriken på din blogg...Det känns inte som att varken du eller Per tycker att MFF betyder kärlek längre...Snarare verkar det ju betyda något helt annat...;)

Per said...

T.H. kommer aldrig att komma till den ljusblåa himmelen, den saken är klar. Nu ska vi inte dra förhastade slutsatser, Malmö FF kommer ALLTID, oavsett vad som händer, att finnas i säkert förvar i mitt hjärta. Malmö FF är mer än en klubb, för att nu låna en fras från en annan fin förening.

Anonymous said...

MFF är en livsstil... Kommer inte ändra namn på min blogg, även om jag är besviken... 3 poäng på lördag och vi är med igen...

Red... said...

MFF är mer än en klubb...Att du bara har mage att använda den frasen i samband med MFF!!! Helgerån!!