Monday, August 06, 2007

HåIeF imorgon

Derby imorgon och det ser ut som att Toivonen tar plats på vänsterkanten, annars inga konstigheter. Tror nog att det kan vara bra, men ser fram emot att Babis tar plats på en kant i nästa match, gillar den värvningen fett!

Låt målskyttet lossna imorgon, PLEASE!!!

Tror på 3-1 till Malmö och 24.600 åskådare!

Vill också passa på att gå ut med en offentlig ursäkt för de stavfel/slarvfel jag gjorde i förra inlägget, tur det finns personer som korrekturläser mina inlägg i efterhand...

Alla hyllar Marcus Berg i pyjamasdräkterna, vad har han gjort 5 spelmål och 6 straffmål???

4 comments:

Red... said...
This comment has been removed by the author.
Red... said...

Självklart hyllar vi Marcus Berg...;) För övrigt är det 7 spelmål och 4 straffmål...

Red... said...

Korrigerar min statistik till 13 mål totalt, 9 spelmål och 4 straffmål...;)

Ola said...

Givetvis fick jag äta upp mitt inlägg gällande Marcus Berg, det är bara att gratulera... Nu verkar det som han gjort sin sista match för pyjamasdräkterna, Holland nästa...