Tuesday, June 13, 2006

Mardrömsstart i drömelvan

Mitt lag går inte bra i drömelvan och det oroar mig, mina spelare är alldeles för mediokra och det känns sjukt tungt när man konstaterar att Teddy Lucic är den spelare som hittills dragit ihop flest poäng i mitt lag. En annan sak som oroar mig är att Johan har fått en lyckostart, han lyckas pricka in spelare som skrapar ihop poäng och har en betryggande ledning, om nu inte Fabregas gör tre mål ikväll. Ronaldinho övertygade inte igår och som lagkapten är det viktigt att få poäng. Inför omgång 2 har jag gjort ett drag som jag hoppas ska lyckas, men man vet aldrig. Behåller dock Crouch på topp, tror på storseger för England mot skitlaget T&T.

MFF B vann mot Mjällby B med 3-0 och den brasilianske mittbacken glänste, däremot hade den brasilianska forwarden det lite svårare. Westerberg var imponerad, vi får se vad som händer.

1 comment:

Ola said...

När jag vill höra din åsikt så säger jag till, annars kan du vara tyst;-)...