Saturday, October 28, 2006

Ta ert jävla ansvar

Åkeby verkar inte ha någon som helst skam i kroppen, där sitter han och Alf Westerberg på bänken, den ena rusar upp och skriker till lite då och då medan den andra sitter och snackar i mobiltelefon. Inget annat än en rejäl jävla skandal är det och vem straffas för denna mardrömssäsong? Jo, supportrarna, alltså VI!!!??? Som jag tidigare skrivit så kommer biljettpriserna att höjas till nästa säsong och går man in på MFF:s hemsida så är det precis som man spelar ett dåligt skådespel där man låtsas att allt är som vanligt... En ursäkt till oss supportrar är väl inte för lite begärt, eller???

Läste i Sydsvenskan idag en artikel där man ville ha in Hasse Backe som tränare och sportchef, Åkeby som andretränare och Hasse Borg som marknadschef, kanske inte helt fel... Förutom det där med Åkeby. Dessutom tycker jag att både Westerberg och Anders Johansson är pajasar, Westerberg har aldrig visat något på senironivå och Anders Johansson ledde MFF Dam under några år där ledarstilen är en helt annan än när det gäller herrfotboll, så kicka hela skiten!!!

Det är styrelsen, tränarstaben och seplarna som ska ta sitt ansvar. Jag tror inte alltid på att lösningen på en misslyckad säsong är att sparka tränaren, men i detta fall är jag helt övertygad om att allt skulle förändras till det bättre. Får Åkeby förlängt nästa säsong så överväger jag att införa någon form av sanktion mot MFF.

No comments: