Monday, October 23, 2006

En kass helg

I onsdags spelade Barca mor Chelsea i CL och laget från London lyckades vinna, inte mycket att säga om även om mitt hat till Chelsea bara blir större och större. Men helgen har varit så jäkla mycket värre... MFF leder med 2-0 i halvlek mot Gefle och går sedan ut i andra halvlek (för andra gången i år) och spelar som några jävla juniorer. Jag börjar redan längta till nästa säsong, denna är redan helt ointressant.

Efter att ha sett MFF-matchen så såg jag ändå fram emot El Classico, efter 2 minuter stod det 1-0 till Real och min söndag blev ett enda långt lidande. Matchen slutade 2-0 och ett Barca-spel som oroar, inget klaffar... Messi var ljuspunkten igår i ett annars sjukt dåligt Barca, inte ens min hjälte Puyol gjorde en bra match... Nya tag i nästa match!

Västra Ingelstad gick i förra veckan upp i femman, nu är nästa steg fyran!!!

1 comment:

Ola said...

Åkeby heter han, men skit samma vad han heter för han ska sparkas lång väg efter denna säsongen. SKANDAL att en stockholmare har dragit ner den himmelsblåa tröjan i skiten!!!