Monday, March 13, 2006

Sammanfattning

Det var ett tag sedan jag uppdaterade min blogg, detta beror inte på brist av intresse utan om tidsbrist. Jag kan konstatera att MFF har åkt på två tunga förluster (TFF och GAIS). Detta ska inte vara nödvändigt, då MFF ska slå båda lagen med b-laget sju dagar i veckan. Nu är laget på träningsläger i Holland där finslipningen sker, men jag är dock en smula osäker på formen och hur det ska gå i Allsvenskan, det är trots allt bara 3 veckor kvar till premiären. Om ni vill läsa mer inside information om MFF tipsar jag er om Hasse Mattissons blogg som man kan länka sig vidare till via mff.se. Där finns en oerhört rolig berättelse om Glenn Holgersson och hans förmåga att låsa in sig i Behrangs Audi...

När det gäller Barca är det lite gladare tongångar, vidare i CL efter en uppvisning mot Chelsea. Dock förlust igår mot Ossasuna efter en dundertavla av Valdes (IGEN!!!) och en horribelt feldömd straff. Det var t.o.m. så att man såg att det INTE var straff på radio... Men, men, det skiljer 9 poäng till tvåan och jag är inte orolig.

Jag kommer att återkomma med tätare uppdatering, nu börjar snart nedräkningen till Allsvenskan. Jag känner redan nu en viss nervositet...

No comments: