Monday, March 06, 2006

Barca mot Mourinho

Då var det dags för retur i vad som många kallar "årets match part II". Frågan är om Chelsea kommer med sitt B-lag som Mourinho hotat med. Jag tror dock att coolingen Mourinho inte har delegation för att skicka sitt B-lag till Camp Nou, det ser nog den gode ryssen till. Det känns väldigt bra inför matchen och jag är övertygad om att Barca kommer att gå segrande ur drabbningen. Det lär bli svårt för Chelseas backlinje att stå emot den grym R.E.M-trion, men under har hänt förr och jag har definitivt inte tagit ut någon seger i förskott.

Mitt lag mot Chelski är:

Valdez
Beletti, Marquez, Puyol, Gio
Edmilson
Deco, Iniesta
Messi, Etóo, Ronaldinho

Domare: Markus Merk

Jag petar såklart Oleguer eftersom han är en sopa och Motta får inte chansen då han är ett ständigt hot mot vår egen backlinje. Istället spelar urkatalanen Iniesta, som enligt bevis hatar solsemester...

1 comment:

Ola said...

Mourinho är fet loser, tyckte det var ball när han bitchslappade Puyol och Puyol bara dissade honom. Så ägd han är den lilla portugisen...