Tuesday, July 22, 2008

MFF har lagt om strategin

Jag vet inte riktigt vad osm händer emd mitt älskade Malmö FF. Från att ha varit Real malmö har ledningen nu ändrat sig och tycker att vi bara ska rikta in oss på U-21 spelare och you tube-stjärnor. Vad är det som gör att ledningen aktivt och tydligt valt att ändra strategi, varför tror man på denna? Som vanligt är det tyst från Malmös ledning, locket på och det ger ju oss supportrar bara ännu mer gråa hår. Det finns ingen insyn, det finns ingen spontanitet, det finns ingen tillit, det är bara locket på. För första gången så överväger jag på allvar att kräva Borg och Madsens avgång. Jag har tänkt mycket på vad felet med MFF är, nya tränare kommer och går, spelare blommar ut i andra föreningar istället för i MFF, var fan ligger problemet. Jag kan bara se att det finns en ledningsstruktur som inte är gynnsam för en fotbollsklubb, det är för mycket business och för lite fotbollslag. Eller för att säga det på MFF-språk: Det är för mycket Borg och för lite Eric Persson.

MFF förlorade igår igen, jag tänker inte ens kommentera det. Sankan fick förtroendet igen och det är fan skandal.

Jag har börjat jobba igen, känns mycket bra.

Dublin är en bra stad med mycket god öl och en jäkla massa bra klubbar!

No comments: