Tuesday, June 26, 2007

MFF-Kalmar FF

Match ikväll och jag ska se den med min gode arbetskollega Ralf, en äldre gentleman med sjudande himmelsblått blod. Det blir sittplats ikväll vilket är andra matchen i rad som man sitter. Jag tror på en ganska tillknäppt match, jag hoppas att Toivonen kommer igång, som jag ser det har han en nyckelroll för att nysta upp det täta Kalmar-försvaret. Om han inte lyckas med detta, hoppas jag att Skoog spelar i den positionen nästa match. Jag tror vidare att detta är en viktig match för Åkeby, förlust ikväll och jag tror att Borg på allvar kollar efter en ersättare på andra sidan sundet, Hamrén?

Järdler på väg bort, synd... Svennis till City, desperation?

Jag sticker till Barcelona den 6 juli, grymt...

Ligger på plats 31 i Drömelvan, vinst för Malmö och Elfsborg så är jag med och slåss om Manchester-resan på allvar...

Men allra viktigast just nu är 3 poäng mot Kalmar!

No comments: