Tuesday, April 15, 2008

Sankan, vara eller icke vara?

Fyra matcher och fyra oavgjorda matcher för MFF, inte godkänt men vi är ännu obesegrade. Ny match imorgon mot Gefle och Toivonen spelar på topp istället för Skoog, kan bli intressant och målglatt.

Sankan har släppt in enkla mål i år, men har ännu eh ifrågasatts. Jag tycker han har uppträtt osäkert.

Barca spelar ok i CL men suger i ligan.

Drömelvan är igång, gick inte så bra förra omgången men nu jävlar ska jag sopa banan av alla...

VIIS vidare i DM efter 2-1 mot Ystad, på lördag är det premiär mot Östra Torp.

Mitt knä är fortfarande inte bra, men ska försöka träna imorgon fullt ut. Får se hur långt det räcker.

2 comments:

Anonymous said...

oflyt kan man säga, tror tyvärr inte MFF blir top 5 i år, men den som lever får se!

länktips: www.fotbollsresa.nu

Fotbollsresor England

Ola said...

Idag slog vi HBK med 3-2, det visar på en stabilitet och tro som vi inte haft innan,
jag håller med om att MFF ej kommer vinna i år, men blir det topp tre så är jag grymt nöjd. Det är nästa år som gäller.