Monday, April 21, 2008

Fan, det börjar likna något

3-2 mot HBK idag visar att MFF är på rätt spår och vi är ännu obesegrade och det känns väldigt bra. Såg dock inte matchen, men följde den på livescore.se och när HBK gjorde 2-2 trodde jag det var kört för en ny trepoängare. Men årets MFF-upplaga visar karaktär och gör 3-2, tack Harbuzi för att du äntligen gjorde ditt första mål. Hade detta varit förra året eller åren innan, så hade laget vikt ner sig. Jag har tidigare skrivit om vikten av karaktärsspelare och jag tror vi är på rätt väg. Nu är det Norrköping på torsdag och det är oerhört viktigt med full fokus, 3 poäng där och jag börjar tro.

Tydligen var MFF-dominansen total efter deras 1-0 mål.

Barca är borta från ligan, fullt fokus på CL.

VIIS torskade med 4-0 i helgen, men ändå en ok match.

Drar till Bosnien på fredag, ska bli riktigt roligt och spännande. Tyvärr är det mycket jobb, men jag hoppas få lite utrymme till att göra Saeajevo.

Sköt om er och idag är i alla fall jag extra kärleksfull!!!

No comments: