Sunday, January 27, 2008

Spanska ligaguldet är kört

1-1 mot Bilbao ikväll, ingen bra match. Det som är mest skrämmande, eller hur man nu ser det, är att Thuram har gjort sitt på elitnivå. Han är långsam, trög och slår bort passningar. Han får ta på sig kvällens mål och kan även titulera sig som Barcas långsammaste kvällen till ära. Nu kommer äckel-Real att segla ifrån och Barca får rikta in sig på CL-guld istället.

Jag har varit förkyld ett tag och min träning går sådär, har tränat 3 dagar denna vecka. Ska dock försöka ösa in 5 träningar veckan som kommer. Har också bestämt mig för att göra titthålsoperationen även om jag kan träna som jag ska. Det är något som inte står rätt till i mitt knä och då är det bäst att gå in och kika...

Livet går vidare, många tankar just nu...

No comments: