Sunday, January 06, 2008

Imorgon är det träning

MFF drar igång träningen imorgon och det med ett nyförvärv, jag gillar att vi inte satsar fullt ut på nyförvärv bara för att vi hade en dålig säsong. Den truppen som vi har är väldigt bra och håller hög allsvensk klass. Sen är det lite tråkigt att höra hur vissa spelare/ordförande snackar ut i pressen hur mycket som var Åkebys fel, löjligt och oerhört oproffsigt.

Barca vann mot Mallis och äckel-Real vinner trots att de är fullständigt utspelade. Men äckel-laget har en holländare som står rätt och domare som är mutade (är övertygade om det).

15 februari ska jag opereras, 1 månads rehab vilket innebär 2,5 månaders hårdträning innan Stockholm marathon går av stapeln. Det innebär också att jag missar en stor del av försäsongsträningen av fotbollen, men siktar ändå på att börja träna nästa måndag.

Noterar att Hoodie inte bloggat på ett tag, han som gett mig gliringar...

Är på lägenhetsjakt, kollade på en tvåa i Rörsjöstaden idag. Lägger nog inget bud där...

Satt fast i Trelle igår, det som stör mig mest är den uteblivna informationen från Skånetrafiken, skickar nog ett litet mail bara för att påminna hur pinsamma de är.

No comments: