Sunday, July 22, 2007

Något som lovar gott

Jag svek mitt löfte i tisdags och gick på match, tänkte faktiskt att jag skulle gått i halvlek efter MFFs fantastiskt dåliga första halvlek. Men den andra halvleken var riktigt bra och bjöd på ett spel som lovar gott för framtiden. Toivonen blev skadad och alla snackar om när han kommer tillbaka, skit i det, detta var en skada som gjorde gott för MFF, äntligen kan Toivonen bli förpassad ill bänken.

Hörde att Rosenborg, Wolfsburg, Groningen och ett annat lag var och kollade på matchen i tisdags. Rosenborg ska tydligen vara intresserad av Dixon, ska vi verkligen sälja honom efter att han varit i klubben i ett halvår.

Babis på väg till MFF, gillar hans spelsätt, kan bli intressant.

Spelarna i MFF har varit lediga över helgen och fram till på tisdag, jag hoppas att de sköter den individuella träningen.

Var på stranden med Greger A i måndags och Junior i fredags...

En vecka kvar på semestern, ska nog till Stockholm denna vecka. Längtar nästan lite till att börja jobba igen...

Efter två veckors uppehåll drog min egen träning igång i onsdags, nu gäller det att ta 3 poäng mot Bunkeflo den 11 augusti!

No comments: