Sunday, November 26, 2006

Semester för spelarna i MFF

Det var den traditionella hockeyträningen som satte punkt för säsongen i fredags och för tillfället är det ganska tyst runt MFF. Det som hänt den senaste veckan är att spelare och ledare har rannsakat sig själva vilket resulterade i ett möte där "de ansvariga" fick svara på lite frågot, ganska tillintetsägande. Känns lite som roliga timmen i skolan där man fick lägga förslag istället för frågot i en låda.

Det har även talats om att MFF-spelarna ska ha GPS på sig för att kolla om de verkligen springer så mycket som de säger, lite väl mycket kontrollbehov det där. Läs även MFF:s svar till förre fystränaren Jörgen Becke på mff.se, snacka om personangrepp från MFF och bitterhet från Becke. TRAMSIGT!!!

Jag var på Glasklart i fredags, i stort sett alla MFF:are var där. Inget häpnadsväckande hände förutom att jag plockade upp Jaris kryckor när han stod och pratade med Jonatan Johansson. Jag är ganska säker på att Jari stannar i MFF, det är min silly-season-intuition som säger det. Just det, en sak till; nu vet jag var höiland är och vilken status han har...

Dinho gjorde sitt livs mål när Barca vann med 4-0 mot Villareal, nu vill han göra mål från mittlinjen...

No comments: